GfK Panel kućanstava prati potrošnju proizvoda za kućanstvo u Hrvatskoj već 20 godina, 365 dana u godini. Kako bismo razumjeli promjene u navikama kupaca kojima svjedočimo posljednjih tjedana, analizirali smo 20 milijuna košarica kupljenih u razdoblju od 24.2.2020. do 15.3.2020. i usporedili s usporediva 3 tjedna u 2019.godini.
Ukupno smo potrošili 300 milijuna kuna više na hranu, piće, osobnu njegu i kućnu kemiju. Najveći dobitnik je, očekivano, online format u kojem je potrošnja rasla čak 51%.
Najveći je gubitnik tržnica s padom vrijednosti od 8%, a pekarnice i male trgovine također bilježe smanjenje tržišnog udjela.
Konzum Super, Konzum klik, Plodine, Spar, Tommy, dm i Bipa povećali su tržišne udjele u ova 3 tjedna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu