Partijaneri, ali i ljubitelji umjetnosti, prirode, oni kojima je stalo do zaštite okoliša i održivog razvoja, nije im dovoljna samo plaža i ležaljka, a opet ne žude za mramornim stupovima i batlerom, kao i oni kojima nije im mrzak glamping u kombinaciji s raskošnim izletima i malo wellnessa… svi oni s nestrpljenjem iščekuju novi inovativni turistički projekt Obonjan, rajski hrvatski otok na kojem će pronaći sve što im treba za savršen odmor, kako najavljuju osnivači jedne od 10 najvažnijih party destinacije na svijetu u ovoj godini prema ocjenama britanskog The Guardiana.
Nositelji projekta i potpisnici ugovora o koncesiji s gradom Šibenikom na čak 43 godine su britanska promotorska tvrtka Sound Channel, organizator Hideout i Unknown festivala, slovenski turoperator CMT i hrvatska tvrtka Gratiosus. U projekt se uključio i Nikola Bušljeta, jedan od osnivača Gratiosusa te suorganizator Ultra Europe festivala, koji bi trebao operativno voditi projekt. Ovo bi trebao biti svojevrstan spas za otok koji se traži praktički još od Domovinskog rata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu