ZAGREB – Služba za korisnike Optime telekom primila je pola milijunti poziv. Kako tvrde u drugom po veličini fiksnom telekomu, do sada su njihovi agenti pomogli korisnicima OT mreže 500.000 puta, a ukupno trajanje razgovora iznosi 115 milijuna minuta.
Optima posluje nešto više od dvije godine. Tvrtka ima 170.000 korisnika, a njezin najstariji odjel je upravo Služba za korisnike. Taj odjel zapošljava 40 radnika prosječne starosti 27 godina na dvije lokacije: u Zagrebu i Osijeku. Prema Optiminoj internoj statistici, najveći broj poziva u njihov kontaktni centar uputili su korisnici iz Zagreba i Zagrebačke županije (27 posto), Primorsko-goranske (9,1 posto) i Splitsko-dalmatinske županije (7,5 posto). “Pozivi su različite prirode i mogu biti kratki, ako se traže opće, brze informacije ili provjere, ili duži kada je više vremena potrebno za analizu ili ako je primjerice potrebna pomoć prilikom internetske konfiguracije”, zaključio je Goran Stipaničev, direktor Službe za korisnike Optima Telekoma.
ZAGREB – Služba za korisnike Optime telekom primila je pola milijunti poziv. Kako tvrde u drugom po veličini fiksnom telekomu, do sada su njihovi agenti pomogli korisnicima OT mreže 500.000 puta, a ukupno trajanje razgovora iznosi 115 milijuna minuta.
Optima posluje nešto više od dvije godine. Tvrtka ima 170.000 korisnika, a njezin najstariji odjel je upravo Služba za korisnike. Taj odjel zapošljava 40 radnika prosječne starosti 27 godina na dvije lokacije: u Zagrebu i Osijeku. Prema Optiminoj internoj statistici, najveći broj poziva u njihov kontaktni centar uputili su korisnici iz Zagreba i Zagrebačke županije (27 posto), Primorsko-goranske (9,1 posto) i Splitsko-dalmatinske županije (7,5 posto). “Pozivi su različite prirode i mogu biti kratki, ako se traže opće, brze informacije ili provjere, ili duži kada je više vremena potrebno za analizu ili ako je primjerice potrebna pomoć prilikom internetske konfiguracije”, zaključio je Goran Stipaničev, direktor Službe za korisnike Optima Telekoma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu