Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Optima bilježi 500.000-ti korisnički poziv

Autor: Bernard Ivezić
11. siječanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB – Služba za korisnike Optime telekom primila je pola milijunti poziv. Kako tvrde u drugom po veličini fiksnom telekomu, do sada su njihovi agenti pomogli korisnicima OT mreže 500.000 puta, a ukupno trajanje razgovora iznosi 115 milijuna minuta.
Optima posluje nešto više od dvije godine. Tvrtka ima 170.000 korisnika, a njezin najstariji odjel je upravo Služba za korisnike. Taj odjel zapošljava 40 radnika prosječne starosti 27 godina na dvije lokacije: u Zagrebu i Osijeku. Prema Optiminoj internoj statistici, najveći broj poziva u njihov kontaktni centar uputili su korisnici iz Zagreba i Zagrebačke županije (27 posto), Primorsko-goranske (9,1 posto) i Splitsko-dalmatinske županije (7,5 posto). “Pozivi su različite prirode i mogu biti kratki, ako se traže opće, brze informacije ili provjere, ili duži kada je više vremena potrebno za analizu ili ako je primjerice potrebna pomoć prilikom internetske konfiguracije”, zaključio je Goran Stipaničev, direktor Službe za korisnike Optima Telekoma.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB – Služba za korisnike Optime telekom primila je pola milijunti poziv. Kako tvrde u drugom po veličini fiksnom telekomu, do sada su njihovi agenti pomogli korisnicima OT mreže 500.000 puta, a ukupno trajanje razgovora iznosi 115 milijuna minuta.
Optima posluje nešto više od dvije godine. Tvrtka ima 170.000 korisnika, a njezin najstariji odjel je upravo Služba za korisnike. Taj odjel zapošljava 40 radnika prosječne starosti 27 godina na dvije lokacije: u Zagrebu i Osijeku. Prema Optiminoj internoj statistici, najveći broj poziva u njihov kontaktni centar uputili su korisnici iz Zagreba i Zagrebačke županije (27 posto), Primorsko-goranske (9,1 posto) i Splitsko-dalmatinske županije (7,5 posto). “Pozivi su različite prirode i mogu biti kratki, ako se traže opće, brze informacije ili provjere, ili duži kada je više vremena potrebno za analizu ili ako je primjerice potrebna pomoć prilikom internetske konfiguracije”, zaključio je Goran Stipaničev, direktor Službe za korisnike Optima Telekoma.

Autor: Bernard Ivezić
11. siječanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close