Hrvatska udruga turizma u ovoj pandemiji snažno se angažirala u svakodnevnoj borbi za svakog gosta, koja je posebno izazovna s obzirom da vlade nekih emitivnih zemalja kontinuirano nadziru situaciju, šalju poruke pa i donose odluke koji utječu na kretanje turista. Uz informiranje javnosti kroz HUT-ov tjedni bilten koji ide na otprilike 1000 adresa u Hrvatskoj i vani, nedavno je lansiran i njihov novi portal Corona RegionTracker, na kojem je za razliku od službenih izvora, Hrvatska epidemiološki podijeljena na regije, kako bi turistima bilo jasno da je situacija na Jadranu drukčija nego u Slavoniji, koja je povećala broj novozaraženih zbog svadbi. Portal je u tjedan dana posjetilo preko 70.000 ljudi, otkrio je u razgovoru za Poslovni dnevnik direktor HUT-a Veljko Ostojić. S Ostojićem smo razgovarali u srijedu, odmah nakon prvog sastanka struke s novom ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac.
Kakvi su dojmovi o novoj ministrici turizma?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu