Tvrtka Vodotehnika obilježila je krajem prošlog tjedna modnom revijom kupaćih kostima prvu godinu dana poslovanja svojeg salona u Varaždinu. Tvrtka se bavi distribucijom kupaonskog programa renomiranih svjetskih brendova Teuco, Samo, Flaminia, Fratelli Frattini, Mario Giampieri, Isa, Inda, Pozziginori, Sant Agostino, Pi.Sa i Appiani. Na prezentaciji je predstavljena i skupocjena Seaside Teuco kada od 60.000 kuna namijenjena “istinskim” zaljubljenicima u svoje kupaonice, naravno dubljeg džepa. Zamjenik generalnog direktora Vodotehnike d.d., Stipe Ivančić kazao je tom prigodom da donedavno zapostavljena prilikom uređenja životnog prostora kupaonica danas u hrvatskim domovima dobiva sve veću važnost, a ulaganje u njezino opremanje katkad nadmašuje budžet predviđen za sve ostale prostorije zajedno. U Vodotehnici objašnjavaju da je ova pojava posljedica sve većeg izbora luksuzne kupaonske opreme, ali i pojačane svijesti Hrvata o kupaonici kao mjestu na kojem se u vlastitom domu najlakše i najbrže opuštaju. “U današnje vrijeme potpuni wellness centar možete imati kod kuće i koristiti ga u bilo kojem trenutku kada se to vama prohtije”, izjavio je Ivančić. Nove trendovske kade za kupanje više nisu monotone bijele boje, već se rade od različitih materijala u bojama. Posebno je predstavljen sustav Hydrosonic koji oslobađa od stresa.
Na svečanosti kupaonska oprema tvrtke predstavljena je uz reviju kupaćih kostima
Tvrtka Vodotehnika obilježila je krajem prošlog tjedna modnom revijom kupaćih kostima prvu godinu dana poslovanja svojeg salona u Varaždinu. Tvrtka se bavi distribucijom kupaonskog programa renomiranih svjetskih brendova Teuco, Samo, Flaminia, Fratelli Frattini, Mario Giampieri, Isa, Inda, Pozziginori, Sant Agostino, Pi.Sa i Appiani. Na prezentaciji je predstavljena i skupocjena Seaside Teuco kada od 60.000 kuna namijenjena “istinskim” zaljubljenicima u svoje kupaonice, naravno dubljeg džepa. Zamjenik generalnog direktora Vodotehnike d.d., Stipe Ivančić kazao je tom prigodom da donedavno zapostavljena prilikom uređenja životnog prostora kupaonica danas u hrvatskim domovima dobiva sve veću važnost, a ulaganje u njezino opremanje katkad nadmašuje budžet predviđen za sve ostale prostorije zajedno. U Vodotehnici objašnjavaju da je ova pojava posljedica sve većeg izbora luksuzne kupaonske opreme, ali i pojačane svijesti Hrvata o kupaonici kao mjestu na kojem se u vlastitom domu najlakše i najbrže opuštaju. “U današnje vrijeme potpuni wellness centar možete imati kod kuće i koristiti ga u bilo kojem trenutku kada se to vama prohtije”, izjavio je Ivančić. Nove trendovske kade za kupanje više nisu monotone bijele boje, već se rade od različitih materijala u bojama. Posebno je predstavljen sustav Hydrosonic koji oslobađa od stresa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu