Novi početak za pulski škver: Ima posla za 500-tinjak uljanikovaca

Autor: Poslovni.hr , 31. prosinac 2019. u 08:41
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Odobravanjem te strategije, koju je na zahtjev stečajne upraviteljice Uljanika d.d. Marije Ružić i uz podršku stečajnog upravitelja Uljanik Brodogradilišta Lorisa Raka, izradio stručni tim Uljanikovih radnika, kao najveći Uljanikov vjerovnik država bi amenovala dovršetak novogradnje 526, odnosno stočara na navozu, a time i zapošljavanje otprilike 500 bivših uljanikovaca.

Sve je izvjesnije da će pulsko brodogradilište Uljanik uskoro udahnuti novi život. Prema neslužbenim informacijama poslovni plan za nastavak brodogradnje trebao bi se već sredinom siječnja razmatrati na sjednici Vlade. Odobravanjem te strategije, koju je na zahtjev stečajne upraviteljice Uljanika d.d. Marije Ružić i uz podršku stečajnog upravitelja Uljanik Brodogradilišta Lorisa Raka, izradio stručni tim Uljanikovih radnika, kao najveći Uljanikov vjerovnik država bi amenovala dovršetak novogradnje 526, odnosno stočara na navozu, a time i zapošljavanje otprilike 500 bivših uljanikovaca, piše Glas Istre.

Prema tom bi se planu nastavak djelatnosti u pulskom škveru nastavio putem firme Uljanik Brodogradnja 1856., koju je još prošle godine osnovalo Uljanik Brodogradilište. Na novu tvrtku kćer prenijela bi se koncesija i gradnja brodova. Optimizam po pitanju mogućnosti nastavka brodograđevne djelatnosti u Puli može se donekle iščitati i u izjavi ministra gospodarstva Darka Horvata, koji je koncem prošlog tjedna nakon sastanka s predstavnicima Uljanika održanog u Vladi potvrdio da je ovaj poslovni plan "napokon suvisao" te da se uskoro može početi razgovarati o njegovom provođenju.

Osim toga, pozitivan ishod siječanjskog sastanka ministar je nagovijestio rekavši da bi u Uljaniku mogla biti primijenjena rješenja jednaka onima u riječkom 3. maju, što je de facto prijedlog koji cijelo vrijeme ističu sindikati i bivši član Nadzornog odbora Samir Hadžić, sada član vjerovničkog vijeća Uljanik Brodogradilišta. To što je strategija zapravo rađena u suradnji s resornim ministarstvom, kao i Hrvatskom brodogradnjom – Jadranbrod d.d., nadzornim i izvještajnim tijelom prema Vladi RH i Europskoj komisiji u procesu privatizacije i restrukturiranja velikih hrvatskih brodogradilišta, da bi naposljetku bio dodatno razrađen i usuglašen među svima koji sudjelovali u njegovoj izradi, ulijeva dodatnu nadu u mogućnost njegove primjene.

Komentirajte prvi

New Report

Close