Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi način obavijesti korisnicima o isteku parkirališnih karata

Autor: Poslovni.hr
28. studeni 2016. u 11:12
Podijeli članak —
Foto: Marko Lukunić / Pixsell

Politika poslovanja Zagrebačkog holdinga d.o.o. i podružnice Zagrebparking konstantno je usmjerena prema unaprjeđenju usluga.

Podružnica Zagrebparking osluškujući potrebe i želje korisnika od 28. studenog 2016. godine uvodi mogućnost obavijesti o isteku povlaštenih parkirališnih karata putem mobilnog telefona.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zagrebparkingu kao organizatoru prometa u mirovanju grada Zagreba glavna je zadaća biti u najvećoj mogućoj mjeri na usluzi građanima. Sukladno mogućnostima uvažavamo sve prijedloge i inicijative naših korisnika kako bi na obostrano zadovoljstvo usluge bile što kvalitetnije, dostupnije i inovativnije.

Podružnica Zagrebparking osluškujući potrebe i želje korisnika od 28. studenog 2016. godine uvodi mogućnost obavijesti o isteku povlaštenih parkirališnih karata putem mobilnog telefona.

Zagrebparkingu kao organizatoru prometa u mirovanju grada Zagreba glavna je zadaća biti u najvećoj mogućoj mjeri na usluzi građanima. Sukladno mogućnostima uvažavamo sve prijedloge i inicijative naših korisnika kako bi na obostrano zadovoljstvo usluge bile što kvalitetnije, dostupnije i inovativnije.

Podsjećamo, 2015. godine uvedena je mogućnost kupnje nematerijaliziranih povlaštenih parkirališnih karata putem ePK portala te na blagajnama podružnice. Korisnici koji su kartu kupili putem ePK portala obavijest o isteku iste dobivali su na e-mail adresu koja je korištena kod prijave na portal, dok je za kupljenu kartu na blagajnama na samom računu upisan podsjetnik o vremenu trajanja parkirališne karte.

Kako su nakon uvođenja nematerijaliziranih karata korisnici izrazili želju za veći broj mogućnosti informiranja o isteku parkirališnih karata realiziran je projekt obavjesti putem mobilnog telefona.

Korisnici će kod kupnje na blagajnama Podružnice dobiti informaciju o mogućnosti obavijesti putem mobilnog telefona, a na portalu je potrebno upisati kako uz obavijest e-mail porukom također žele biti obaviješteni i putem mobilnog telefona.

Politika poslovanja Zagrebačkog holdinga d.o.o. i podružnice Zagrebparking konstantno je usmjerena prema unaprjeđenju usluga i maksimalnom zadovoljstvu korisnika te ćemo i u budućnosti sugestije građana imati kao prioritetne kod kreiranja naših usluga.

Autor: Poslovni.hr
28. studeni 2016. u 11:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close