Formiranje Vlade Domoljubne koalicije i Mosta trebalo bi značiti i veliki zaokret u pokušaju rješavanju problema dugova za autoceste u odnosu na rješenja Vlade na odlasku. SDP-ova je koalicija dug od 4,3 milijarde eura Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka – Zagreb pokušala najprije riješiti davanjem autocesta u koncesiju, od čega je odustala zbog velikog otpora javnosti prema toj ideji, a onda se okrenula takozvanom planu B, inicijalnoj javnoj ponudi dionica (IPO) tvrtke HAC-ONC.
Prema prvom se planu od koncesionara očekivala jednokratna uplata od 2,5 do tri milijarde eura, a od IPO-a oko 1,5 milijardi eura. No zbog izbora IPO nije proveden, a prema svemu sudeći neće ni biti jer SDP i njegova koalicija odlaze u oporbu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Vinjete su najkvalitetnije rješenje, tu nema rasprave .!
Jedino je potrebno izjednačiti cijenu cestarine za sve hrvatske državljane. Ovakva naplata je nepravedna, treba uzeti isti način obračuna kao što se obračunava i telefonski impuls.
Sada najskuplju cestarinu plača Slavonija i Dalmacija., i to nije u redu niti pravedno.
Podržavam vinjete ! …..Zaposlenima otpremnine …..i hvala za sve.
a sto ce sa zaposlenicima?
gdje ce i tko vrsiti nadzor vozila?
koliko ce to kostati i sto ce raditi u ljeto kada su guzve i onako velike…nece biti kontrole?
Uključite se u raspravu