Iako hrvatski kamping ima ponudu koja u svim kategorijama kvalitete i sadržaja značajno odskače od europskog prosjeka, slaba procijepljenost i visoka smrtnost od COVID-a u Hrvatskoj mogla bi ovaj sektor, ali i čitavi turizam skupo koštati u idućoj sezoni, pogotovo kad je u pitanju njemačko emitivno tržište, pokazala je analiza njemačkog autokluba ADAC.
Šest milijuna korisnika
To je važno već sada jer su rezervacije za iduće ljeto već aktualne, a dodatni problem za hrvatski kamping jest što se trenutno može rezervirati mjesto u samo 46 posto kampova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu