Nemojte se predstavljati kao jadnici kojima treba novac, jer nikad nećete pronaći sponzora. Na sastanke s potencijalnim sponzorima dolazite na vrijeme, napravite dnevni red, ne sastajte se u kafićima. Ažurirajte vlastite web stranice, radite na imidžu kluba, i saznajte ime novinara koji prate sport te mu redovito šaljite informacije o vašim aktivnostima. To su samo neki od savjeta u novom priručniku o sponzorstvima nastalog u suradnji bivšeg plivačkog reprezentativca Gordana Kožulja te stručnjaka iz konzultantske tvrtke za strateška sponzorstva CiV, Dijane i Viktora Vetturellija.
Priručnik "Kako do sponzora" besplatan je i moguće ga je preuzeti na web stranici www.promis.com.hr, a u njemu se mogu naći vrlo konkretne preporuke nastale temeljem brojnih iskustava stvarnih ljudi, sportaša, sponzora, medija, kao i putem raznih izvora iz dostupne literature. Osnovna poruka priručnika jest da se sponzorstvo ne treba moliti, već se sponzorima nešto prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jel oni to govore za individualne sportaše? U RH možda par njih ga imaju kao Sandra Perković,Blanka al njima sami i dodju ostali 0. Ako COsig prodaju strancima bit će još manje! Pa Dinamo koji je dosta uspješan i redovito igra u Europi na prsima nema nikakvu reklamu! Valjda je jedini takav klub
Uključite se u raspravu