Dio posjetitelja INmusic festivala, oni koji nisu potrošili sav novac na svojim “cashless” festivalskim karticama koje je organizator izdavao u suradnji s OTP bankom, zakasnio je u banci ostvariti povrat nepotrošenog novca. Požalili su nam se da nisu bili informirani o ograničenom roku za povrat, što su nam demantirali u INmusic festivalu, pojasnivši da je INmusic svojim posjetiteljima izašao ususret u znatno većoj mjeri nego slični festivali u Europi. Nismo doduše uspjeli doznati ukupan iznos novca koji nije vraćen. Odgovor INmusica na naš upit prenosimo u cijelosti:
"INmusic festival ove je godine u suradnji s OTP bankom uveo veliku novinu koja je izrazito smanjila gužve na šankovima s hranom i pićem te povećala zadovoljstvo posjetitelja, a riječ je o bezgotovinskom i beskontaktnom plaćanju poznatijem kao cashless sustav, najnovijem tehničkom rješenju koje se koristi na najvećim svjetskim festivalima. Uspješnost spomenutog sustava vidljiva je u zanemarivom broju reklamacija koje smo primili i od kojih smo većinu riješili na zadovoljstvo posjetitelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu