Opareni po novčaniku korona krizom, štetama od potresima, a i sve svjesniji svojih potrošačkih prava, građani su na adresu Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga lani odaslali 208 pritužbi na rad financijskih institucija, 23 posto više nego prethodne godine, najviše od 2016. godine.
Glavnina zamjerki, njih 57 posto, došla je na račun postupaka osiguravajućih kuća, no pošteđeni prigovora nisu ostali ni drugi pod ingerencijom Agencije, tržište kapitala, fondovi, leasing i faktoring društva, pa čak i oni koji nisu poput banaka.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu