Prošlog je ljeta na Bloombergu izašao tekst o najboljem novom londonskom street food restoranu, koji nudi tradicionalne gastro specijalitete Šri Lanke. Brian Senaratne zadovoljno je pročitao tekst i vratio se svom poslu u zagrebačkom restoranu Curry bowl. Upravo je tada otvarao svoj restoran šrilankanske kuhinje, prvi takav u našoj zemlji. Navika da prati Bloomberg ostala mu je iz prijašnje karijere – Brian je 2014., sa svega 33 godine radio u Microsoftu i službeno je proglašen najboljim menadžerom Šri Lanke. No nagrada ga nije motivirala da nastavi s tim, odlično plaćenim poslom – kad je dosegao sam vrh, napustio je i rodnu zemlju i blistavu karijeru u IT industriji, a želja za novim izazovima dovela ga je krajem 2014. u Zagreb.
U Tkalčićevoj ulici otvorio je u ljeto 2015. restoran s podjednako dobrom kuhinjom i atmosferom, gdje i ujutro kad još nema gostiju odzvanja smijeh zaposlenika. Preko vikenda su od 18 popodne do 22 sata sva su mjesta zauzeta pa treba obavezno rezervirati, a gužva traje sve do “fajrunta” u ponoć. Restoran radi sedam dana u tjednu, što je Briana natjeralo da se preseli iz Novog Zagreba u Tkalčićevu. “Tekst na Bloombergu pokazao nam je da imamo dobar proizvod u pravo vrijeme, ali i na pravome mjestu, jer ćemo Zagrebu dati nešto čega nema, a u svijetu je popularno. Zagreb je za mene umanjena verzija Beča ili Budimpešte. Ima odličan noćni život, ali treba misliti i na onaj dnevni. Restoranska scena nije dovoljno bogata, uglavnom se nude ćevapi, kebab ili pizza. Da se razumijemo, i sam sam zavolio ćevape, ali to nije dovoljno za ovakav grad. Zagrebu nedostaje street fooda, malih restorana s velikim porcijama koji nude ‘value for money’. Vani je to jako popularno, osobito među mladima koji putuju, a mi želimo da se Zagreb i po tom pitanju približi tim velikim gradovima. To mu treba, jer ovo više nije tranzitni grad”, kaže Brian. U njegov restoran rado dolaze i neke poznate domaće face, no on ih zasad ne prepoznaje, pa nije time opterećen, a zbog pohvala na Facebooku na reklamu ni ne mora trošiti. “Javim se svakom gostu i popričam pet minuta bez obzira tko je. Navikao sam prodavati IT rješenja od milijun ili dva milijuna dolara i ostala mi je navika da prilazim svakom klijentu s puno respekta”, objašnjava naš sugovornik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu