Incidenti s brodovima Jadrolinije, u kojima je bilo i poginulih pomoraca, a koji su zaredali i u pravilu se problemi događaju s ukrcajno-iskrcajnim rampama, zabrinuli su i mnoga hrvatska brodogradilišta u kojima se obavljaju godišnji remonti brodova iz flote nacionalnog brodara. Riječ je o uglednim domaćim brodogradilištima, koji poslove godišnjeg servisiranja dobivaju kroz javne natječaje, a prema dostupnim informacijama iz oglasnika javne nabave, u proteklih godinu dana takve su poslove remonta s Jadrolinijom ugovorili Brodogradilište Viktor Lenac, Dalmont iz Kraljevice, Iskra brodogradilište iz Šibenika, te Lošinjska plovidba – Brodogradilište i Adria Docks iz Trogira. Generalno, Lenac je dobio nešto manji broj poslova, ali vrijednosno najboljih.
Brodovi na kojima su se dogodile nesreće i kvarovi nisu bili na remontu u istim brodogradilištima. Lastovo je remontiran u brodogradilištu Lošinjske plovidbe, Mljet u Dalmontu, a i Tinu Ujeviću, na kojemu se u kolovozu, nedugo nakon tragičnog slučaja u Malom Lošinju, dogodio kvar na rampi, remont je obavljan u Lošinjskoj plovidbi. Brod Oliver, koji je zadnji stigao u flotu, te u samom startu zakazao prije nešto više od mjesec zbog tehničkog kvara satima plutao na moru s 340 putnika, prošao je remont u Lencu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu