Predsjednik Grupacije proizvođača tjestenine i vlasnik tvrtke Naše klasje Zoran Šimunić za Poslovni dnevnik govori o problematici s kojom se suočava ta djelatnost, ali i njezinim potencijalima koji na tržištu još nisu iskorišteni.
Prije dvije godine oformljena je Grupacija, najavljivani su ambiciozni planovi, među njima i krovni brend za HR tjesteninu, što je ostvareno?
Početkom prošlog desetljeća proizvodnja tjestenine u Hrvatskoj gotovo je nestala. Uvozili smo 90%, no pojavili su se novi poduzetnici i uslijedio je oporavak proizvodnje. Međutim, riječ je o malim poduzećima s vrlo malim mogućnostima promoviranja i ograničene snage utjecaja. Stvaranju krovnog brenda pristupili smo ozbiljno. S namjerom izrade marketinške strategije HGK je u 2012. naručila istraživanje tržišta tjestenine. Zbog nedostatka sredstava projekt krovnog brenda zaostaje, ali smo rezultate istraživanja podijelili članicama kako bi ih implementirale u vlastito poslovanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu