Polako, tiho i bez pompe Baranja od pomalo zaboravljene regije postaje prepoznatljiva kontinentalna turistička destinacija koja bilježi sve više posjeta. I službeni podaci to potvrđuju, zadnjih godina rast je veći od 20 posto.
“Godišnje u Baranji bilježimo oko 35.000 posjeta. To je brojka koja je za neku morsku destinaciju smiješna, ali za nas je jako dobra posebno kada znamo da iz godine u godinu bilježimo sve bolje rezultate. Sigurni smo kako će Baranja u narednih nekoliko godina postati jedna od top hrvatskih kontinentalnih turističkih destinacija”, kaže direktor Turističke zajednice Baranja, 42-godišnji Matej Perkušić. Podsjetio je da je od pionira turizma u Baranji, od prije 15-ak godina, napravljeno puno, što se vidi i na terenu. U Baranji je danas niz turističkih sadržaja, smještajnih kapaciteta, vinarija, vinskih cesta, restorana s bogatom gastroponudom…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu