Kako bi potaknuli građane, tvrtke i obrtnike da kod odluke o kupnji novog vozila, odaberu ona koja manje zagađuju okoliš, Ministarstvo zaštite okoliša i prirode i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavili su javni poziv za sufinanciranje kupnje električnih i hibridnih automobila, te električnih skutera, motocikala i četverocikala.
Kažu da je do sredstava moguće doći brzo, a procedura je jednostavna. Građani Fondu trebaju predati ispunjeni Zahtjev, kopiju osobne iskaznice, predračun te tehničke podatke koje će dobiti kod prodavatelja vozila. Potom će potpisati ugovor o sufinanciranju, koji će im doći na adresu. Nakon kupnje vozila, Fondu će dostaviti kopije računa, dokaza o uplati te prometne dozvole. Isplata će im uslijediti u roku 30 dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pošto se grade termoelektrane na ugljen efektivno dajemo poticaje da se kupuju auti koji idu na uvozni ugljen (bar djelomično). Umjesto da se daju potpore za ugradnju plina kojeg imamo više nego drugi. Pljesak.
Auti na struju nisu ekološka vozila, i ne štite prirodu.
Davanje za to potpore je de.bilno, jer nemamo automobilsku industriju da bi je financirali.
Bili bi puno pametnije da se daju poticaje za ugradnju plinskih spremnika u aute i ukidanje g.lupih nameta pri registraciji.
A ne da se ljudi kažnjavaju jer se voze ekološki.
Najkomicnije je to sto je ovaj poziv objavljen prije 14 dana i najvjerojatnije su do danas sva sredstva fonda za ovu namjenu iskorištena, tako da je ovo Vijest koliko i lanjski snijeg. Inače najisplativijie je bilo uzeti toyotu yaris hibrid, poticaj mu cijenu skida skoro 30% kod ostalih auta postotak uštede je manji jer su auta skuplja.
Svašta se piše i “nudi” u ministarstvima ali nigdje ne vidim koja su to vozila? koliko su pojeftinile baterije u odnosu na godinu dana ranije? Koliki je stvarni rok trajanja baterija za električne automobile? Koliko je garantni rok? Koliko dugo traju a i koštaju baterije kad se istroše i morati će se izmijeniti? Ima tu još pitanja. Neka gospoda novinari pišu o ponudi,o pitanjima navedenim gore, usporednim testovima i sl. Teoriju svi znamo!!
Uključite se u raspravu