Metro Grupa u poslovnoj je godini 2014./2015., koja je završila 30 rujna, ostvarila 59,2 milijarde eura ukupnih prihoda, 1,5 posto više nego godinu ranije. Operativna dobit prije oporezivanja iznosila je 1,51 milijardu eura, dok je neto gubitak smanjen za 2,2 milijarde na 2,5 milijardi eura, kazao je na jučerašnjoj konferenciji za novinare u Dusseldorfu prvi čovjek grupacije Olaf Koch, ističući kako je protekla godina bila jedna od najintenzivnijih, ali i najuspješnijih za Metro u fazi transformacije.
150tisuća
profesionalnih kupaca ima Metro Hrvatska
"Postigli smo održivi rast za Metro C&C i Media Saturn te ćemo nastaviti slijediti poslovnu strategiju i u 2015./2016. Dodatno ćemo raditi na modernizaciji i preuređenju trgovina i prodajnih linija, iskoristiti prednosti akvizicija te tražiti nove prilike za ekspanziju", rekao je Koch. Metro Cash&Carry na globalnoj je razini ostvario rast prodaje od 29,9 milijardi eura, što je plus od 0,9 posto, dok su prihodi Metroa C&C Hrvatska iznosili 214 milijuna eura, što je rast od 1,5 posto u odnosu na godinu ranije, dok je HoReCa segment poslovanja (hoteli, restorani, cattering) rastao visokih 8,6 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu