Konsolidacija tržišta, jačanje trgovačkih robnih marki, jačanje ‘modernih’ formata trgovine te sve prisutnija internetska prodaja zabilježeni su trendovi koji posljednjih godina prevladavaju na hrvatskom tržištu maloprodaje. Gledajući generalne pokazatelje, uočljiv je veliki pad potrošnje u odnosu na vrijeme prije krize, a trgovci to najviše osjećaju u ovo, predblagdansko vrijeme koje bi za njih trebalo biti najlukrativnije.
“Rastrošnost kupaca u prosincu više nije slučaj. Zadnjih godina, u prvih 15 dana prosinca kao da uopće nema potrošnje. Podaci pokazuju da se potrošnja u prosincu preselila na posljednjih 10 dana mjeseca”, poručio je Martin Evačić, direktor Narodnog trgovačkog lanca (NTL), na konferenciji Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama koju je u srijedu organizirao Poslovni dnevnik. S Evačićem se složio i Jure Radoš, direktor nabave u Konzumu. Od 2009. godine, kazao je, ‘špice’ prometa, poput blagdanske kupnje, sve su slabije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu