Adrisova turistička kompanija Maistra u prvih šest mjeseci imala je rast od devet posto u noćenjima i 14 posto u dolascima u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Najveći broj Maistrinih gostiju dolazi s tradicionalnih tržišta Njemačke i Austrije, dok se u prvoj polovici godine najveći porast dolazaka i noćenja bilježi s domaćeg, slovenskog i talijanskog tržišta, objavio je Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, povodom predstavljanja novootvorenog Hotela Adriatic u petak.
Riječ je o obnovi hotela u središtu Rovinja, investiciji vrijednoj 30 milijuna kuna, koji u ukupnoj ponudi Rovinja i Istre zauzima posebno mjesto kao luksuzni turistički proizvod te podiže kvalitetu destinacije, ističu u kompaniji. "Ulaskom u novu sezonu s ovakvom investicijom Adris je potvrdio svoju privrženost razvoju vrhunskog turizma i jačanju ugleda Rovinja kao destinacije. Sve naše dosadašnje i buduće investicije potvrđuju nas kao najambicioznijeg investitora u hrvatskom turizmu", kazao je Popović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu