Da je luksuz garancija bržeg povratka na turističke karte pokazuju iskustva grupacije luksuznih boutique hotela koji posluju pod brendom Stories, Croatian Unique Hotels. Gotovo svi od 18 hotela iz grupacije osnovane pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) u špici sezone su 100 posto popunjeni, a zasad su odlične i najave za rujan, javljaju iz Storiesa.
Erena Chan, izvršna direktorica marketinga i prodaje u tvrtki Jadranka turizam, čiji je Boutique Hotel Alhambra član grupacije Stories, naglašava da od početka ljetne sezone bilježe veliku potražnju za svim njihovim hotelima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu