Riječ je o projektu provedenom u povodu 10 godina Lidla u Hrvatskoj čija je izvedba bila dugotrajna, temeljita i izvedbeno zahtjevna. Istraživanje je tako provedeno blind test metodom u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci na ukupno 5.900 ispitanika i u 800 kućanstava. Testirano je čak 256 proizvoda Lidlovih brendova, a za 73 posto testiranih proizvoda ispitanici su potvrdili da su vrlo dobri ili odlični. Rezultati ovog istraživanja još su jedna potvrda da hrvatski kupci vjeruju Lidlovim brendovima.
„Vi ste potvrdili“ naziv je novog projekta trgovačkog lanca Lidl Hrvatska u povodu 10 godina rada Lidla u Hrvatskoj, predstavljenog na konferenciji za medije u Oris Kući arhitekture u Zagrebu. Predstavnici Lidla na konferenciji su prezentirali rezultate velikog istraživanja Lidlovih brendova provedenog od strane Agencije za istraživanje tržišta Ipsos.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Plaćeni oglas naših Kolonizatora koji prodajući svoju bofl robu (čak i smrznuti kruh ?) jačaju svoje gospodarstvo i zapošljavaju svoju radnu snagu a uništavaju besramno Hrvatsko gospodarstvo.
dajte barem stavite ono elementarno “placeni oglas”. ovako ispada bas smijesno.
Uključite se u raspravu