Lidl će 2015. godinu zaključiti s prodajnom mrežom u kojoj će biti ukupno 88 trgovina, od kojih dvije tek trebaju otvoriti vrata potrošačima u sljedeća dva tjedna, i to u Zaprešiću i zagrebačkom naselju Dubrava, te sa značajnim rastom prihoda naspram rezultata ostvarenog u 2014. godini, kazao je na druženju s novinarima u ponedjeljak Boris Lukšić, koji dužnost predsjednika Uprave Lidl Hrvatska napušta 4. prosinca radi odlaska na poziciju člana Uprave Kauflanda International unutar Schwarz grupe, korporacije koja je vlasnik i Lidla i Kauflanda.
Lukšić nije bio voljan otkriti, s obzirom na to da je prosinac na pragu, koliki bi iznos Lidl mogao uprihoditi ove godine. Podsjetio je tek na to da su rast evidentirali svake godine te da će 2015. definitivno biti bolja nego prošla godina. Govoreći pak o ulaganjima, otkrio je brojke, u 2015. investirano je 35 milijuna eura, dok će u 2016. godini, u kojoj će obilježiti prvo desetljeće poslovanja u Hrvatskoj, na izgradnju novih prodajnih objekata te modernizaciju postojećih izdvojiti 40 milijuna eura. Cilj je, najavio je projekcije vezane uz ekspanziju na ovdašnjem tržištu, dosegnuti brojku od 100 trgovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu