Poduzetnička priča 28-godišnje Dore Maroš započela je tako što je smetao okus i miris kemikalija u vodi iz slavine. Počela je pretraživati dostupne pročišćivače i shvatila da ne može naći ništa što joj odgovara i zaključila kako postoji potreba na tržištu za inovacijom. Odlučila je napraviti vlastiti pročišćivač, a pritom velik dio fokusa stavila na ekološku održivost i dizajn. Dora je osnovala startup Creative water koji razvija brend Pirya.
Pojasnila je kako njezin proizvod funkcionira tako da se u lijevak ulije voda iz slavine te se zatim okrene ventil. Voda tada prolazi kroz filter koji je sastavljen od prirodnih sirovina kao što je zeolit i aktivni ugljen te se tako pročišćava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu