Brend iz Hrvatske proširio se na 15 zemalja: ‘Lansiranje u Americi naša je najveća pobjeda’

Autor: Marta Duić , 24. siječanj 2022. u 08:00
Održavanje u SAD-u rezultat je lanjskoga strateškog partnerstva Highlandera s event tvrtkom Spartan Race®/Predrag Vučković

Hrvatski brend planinarske aktivnosti dospio na najjače globalno tržište.

Poseban planinarski doživljaj, Highlander, nastao u Hrvatskoj 2017. godine da bi se potom proširio u 15 zemalja svijeta, ove godine dolazi i u SAD.

U pitanju je najveće svjetsko tržište long-distance, ‘dugoprugaškog’ planinarenja, što predstavlja veliko postignuće za ovaj brend, a pritom je i prilika za promociju Hrvatske u svijetu.

“Lansiranje na američko tržište predstavlja našu najveću pobjedu i prekretnicu u poslovanju jer se radi o najjačem tržištu na svijetu, ali i tržištu koje treba fokus na zdravlje i brigu o prirodi. Prvi događaj koji smo lansirali bit će u Kaliforniji, i to u regiji Big Bear Lake od 27. rujna do 2. listopada na kojem očekujemo sudionike iz preko 40 zemalja svijeta”, objašnjava Jurica Barać, direktor Highlandera.

Održavanje u SAD-u rezultat je strateškog partnerstva hrvatskog brenda s event tvrtkom Spartan Race® koji su sklopili lani. Glavni cilj partnerstva je proboj Highlandera na najveća svjetska tržišta u event industriji poput SAD-a, Ujedinjenog kraljevstva i Kine.

Inače, za nastanak ove planinarske avanture zaslužan je tim rekreativnih planinara i ljubitelja prirode iz Osijeka, koji su ljepotu Hrvatske prepoznali u njenim planinskim vrhovima i putevima.

Ova ekspedicija je svoju premijeru doživjela na Velebitu, a danas Highlander ima inačice u Srbiji, BiH, Crnoj Gori, Austriji i Grčkoj, dok su se lani popisu pridružili i Maroko, Portugal, Sjeverna Makedonija, Španjolska, Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Slovenija, Rusija i Egipat.

Naime, početkom 2020. prodana je licenca Highlandera u Srbiju, BiH, Austriju i Grčku čime je Highlander Global postao krovna organizacija koja nadgleda postojeće i nove države – franšizere. “Uz prodaju, glavni fokus će biti pomoć u organizaciji događaja partnerima koji su kupili licencu.

Uz širenje i razvoj planiramo i razgovore s potencijalnim investitorima u projekt za koji vjerujemo da će do 2025. godine biti posao od 50 milijuna dolara godišnjeg prihoda.

Za pet godina želimo biti prisutni na barem 50 tržišta i s više od 350 evenata globalno”, istaknuo je Barać proljetos u razgovoru za Poslovni dnevnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close