Privatizacija Croatia osiguranja u 2013. najveći je privatizacijski uspjeh aktualne Vlade, a model po kojem je provedena, najavljuje Mladen Pejnović, predstojnik Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom, biti će model za daljnje privatizacije. A kao što je ponosan na CO, Pejnović drži dobrom odlukom da se ne proda HPB. "Time smo dokazali da odgovorno upravljamo državnom imovinom i branimo hrvatske ekonomske interese", kaže Pejnović.
S kojim poslovima startate odmah nakon Nove godine?
Počinjemo s nekoliko većih projekata, a jedan od njih su Kupari i prikupljanje, najprije neobvezujućih ponuda, što bi trebalo biti gotovo koncem siječnja. Do sada su do nas došle razne inicijative i prijedlozi i želimo prikupljanjem neobvezujućih ponuda utvrditi najbolje rješenje i s kojim modelom krenuti u prikupljanje obvezujućih ponuda. Smatram da je prethodno utvrditi interese zainteresiranih bolji način nego kretanje samo s vlastitim očekivanjima koja ponekad ne korespondiraju s interesom na tržištu, pa ponude izostanu. Imali smo u prošloj godini i takvih iskustava. Nakon Kupara kreće i prikupljanje ponuda za dokapitalizaciju Petrokemije Kutina. Restrukturiranje ovog diva je važno i mora se obaviti brzo jer tvrtka posluje u teškim uvjetima. Država i drugi investitori su u prošloj godini puno učinili za njezino održanje, i financijski i promjenom koncepcije upravljanja, kao i okvira suradnje sa sindikatima koji je još bio uspostavljen 1998. godine. Taj model se danas pokazao opasnim, a zbog promicanja parcijalnih interesa je tvrtka zastala u razvoju i gotovo stradala. Sukladno europskim tržišnim pravilima, država više ne smije financijski podupirati nijedno trgovačko društvo samo iz političkih ili socijalnih razloga, za to nema ni sredstava ni pravnih mogućnosti jer u tom slučaju je riječ o nedozvoljenim potporama. Nešto od potpora je dopušteno u brodogradnji, i to samo na određeno vrijeme, a sve ostale potpore dodjeljuju se po EU standardima. Sada bi recimo bilo dobro pomoći Borovu, Adriadieselu, Đuri Đakoviću, Bjelolasici i još nekima, ali to si kao članica EU ne možemo dozvoliti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dokapitalizacija Jadranbroda?
CO nije prodan nego rasprodan a CA neće moći ni rasprodati jer su zakasnili. Etihad je ušao u JAT i postat će regionalni centar koji će pokrivat i Zagreb uz low cost kompanije. To je nažalost realnost. Vozit ćemo se sa Air Srbija. Naši su za to vrijeme tražili investitore u Indoneziji koja ima najlošiji safety record uz Nigeriju! Valjda Su tamo bili da skoknu do Balija ko i Jakovina…
To je uspjeh prodati CO? Pa njene nekretnine vrijede milijune €.
I kome ga se proda? Adris grupi…ne, oni nisu u sukobu interesa, samo prodaju cigarete! :/
To se zove upravljanje? Heh
al’ će Mladen da “surfa” na velikom valu [emo_smijeh]
Uključite se u raspravu