Hrvatske je posljednjih godina sve atraktivnija turistička destinacija. Vrijedi to za morske destinacije, ali sve više i za kontinentalni turizam.
No, brojke su neumoljive, a iz njih vidimo da na kontinentalni turizam, bez Grada Zagreba, otpada samo oko tri posto ostvarenih noćenja. Iako se svi slažu kako kontinentalni turizam ima veliki potencijal, da bi bio i iskorišten, mora privući ulaganja u sve segmente ponude.
Za one koji vole prirodu
Prepoznala je to poduzetnica Antonija Eman koja je kreirala boutique platformu za najam smještaja Destination Green Croatia. Iz njezine duboke povezanosti s regijama kontinentalne Hrvatske rodila se želja da skrivene ljepote toga kraja približi gostima koji traže autentičnost, toplinu i istinski odmor u prirodi.
Iako nova, platforma Destination Green Croatia nudi bogatu ponudu smještajnih jedinica u regijama poput Bilogore, Gorskog kotara, Kalnika i Prigorja, Karlovačke regije, Like, Međimurja, Moslavine i Banovine, Podravine, Slavonije, Baranje i Srijema, Varaždinske i Zagrebačke regije te Zagorja. Sve ih odlikuje beskompromisna kvaliteta, udobnost i raznolikost lokalne ponude.
Antonija je protekla tri desetljeća posvetila turizmu, prolazeći put od hotelske prodaje do rada s privatnim iznajmljivačima. Bogato iskustvo u hotelima i prodaji pretvorila je u prepoznatljiv, osobni pristup koji danas koristi u radu s vlasnicima kuća za odmor, vila i apartmana.
“Trendovi posljednjih godina pokazuju da turisti sve više traže autentičnost i individualnost u destinacijama koje biraju. Upravo mi je to bila misao kada sam prije sedam godina počela razmišljati o tome kako Kontinentalnu Hrvatsku bolje pozicionirati i brendirati na mapi domaćih turističkih destinacija, konkurentnih Dalmaciji i otocima. Ključ svega je pažljivo odabrana ponuda smještaja, ali pravi uspjeh leži u iskustvu koje gosti doživljavaju od prvog kontakta do samog boravka.
Riječ je o osjećaju sigurnosti i podrške, gostima je važno da se osjećaju dobrodošlo i da njihovo iskustvo bude besprijekorno. S druge strane, jednako je važan kvalitetan odnos s iznajmljivačima, oni moraju znati da će svaka interakcija biti profesionalna i prijateljska te da iza platforme stoji netko tko razumije njihove potrebe, brine o svakom detalju i pruža stručno savjetovanje i podršku”, pojašnjava Antonija Eman.
Osluškujući potrebe obiju strana, Eman je inzistirala na tome da Destination Green Croatia bude više od platforme za najam smještaja. “Htjela sam da bude poziv na otkrivanje kontinentalne Hrvatske onako kako je rijetki dožive. Svaku sam kuću osobno odabrala, prethodno upoznavši svakog od vlasnika”, dodaje.
Smještajne jedinice na Destination Green Croatia platformi nude raznolike mogućnosti prilagođene različitim tipovima odmora i željama gostiju: obiteljski i kids friendly apartmani, kuće uz rijeke i jezera, planinske vikendice, mjesta pogodna za ribolov ili aktivnosti u prirodi, te ekskluzivne vile pogodne za vjenčanja i team building. Bez obzira na to traže li mir i osamu, aktivan odmor ili prostor za okupljanje prijatelja i obitelji, svaki smještaj je pažljivo provjeren i pruža vrhunsku kvalitetu, udobnost i autentičan doživljaj regije.
Važnost identiteta
Na kontinentu nema sezone pa je vrlo važna stalna aktivnost, dopunjavanje ponude i osmišljavanje novih sadržaja. Mijenja se i struktura gostiju – sve je više onih koji žele istraživati i odmor provesti aktivno.
Eman stoga zaključuje kako platforma ne počiva samo na katalogu kuća za odmor, već i na osobnoj podršci, profesionalnom odnosu prema iznajmljivačima i jasnoj namjeri da kontinentalni turizam dobije prepoznatljiv identitet.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu