Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) provela je redovito Istraživanje zadovoljstva i potreba korisnika poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja bilo je praćenje korištenja poštanskih usluga i zadovoljstva individualnih korisnika cijenama, rokovima i kvalitetom poštanskih usluga. Ispitala se i informiranost korisnika o uslugama svih davatelja poštanskih usluga te o načinu informiranja kod slanja pošiljaka, podnošenja prigovora, kupovine putem interneta, kao i o poznavanju i korištenju paketomata. Glavnina istraživanja fokusirana je na HP – Hrvatsku poštu d.d. (HP) kao nacionalnog davatelja univerzalne usluge u Republici Hrvatskoj, a dio istraživanja obuhvaća i ostale davatelje poštanskih usluga.
Ispitivanje je pokazalo da vrlo visok udio ispitanika, njih 95 %, posjećuje urede Hrvatske pošte. Više od polovine (57 %) ih to čini jednom mjesečno ili češće, a najučestaliji razlog odlaska u poštanski ured je obavljanje financijskih usluga poput plaćanja računa, podizanja gotovine sl. Pored obavljanja financijskih usluga, svaki četvrti posjetitelj ureda HP-a jednom mjesečno šalje i prima pismovne pošiljke, a svaki peti šalje i prima pakete. Više od polovine ispitanika zadovoljno je udaljenošću najbližeg poštanskog ureda od mjesta stanovanja, odnosno tri četvrtine ispitanika dalo je procjenu da im je najbliži ured HP-a udaljen na manje od pola sata hoda. U cilju unapređenja rada u uredima HP-a, najviše ispitanika (45 %) smatra kako bi trebalo promijeniti odluku o nemogućnosti preuzimanja pošiljke isti dan kad je ostavljena obavijest.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu