Neki od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca, koji su i perjanice u svojim sektorima – Infobip, Rimac Automobili, Lukoil Croatia, Tele2), otkrili su kako pripremiti studente za tržište rada u 21. stoljeću, istaknuvši koja su znanja i kompetencije ključne pa i nužne za uspjeh na tom tržištu koje je nikad dinamičnije i življe, pogotovo u sektoru informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT).
Potrebno je stalno usavršavanje i obrazovanje zaposlenika, u čemu i leži uspjeh inovativnih tvrtki, jedan je od zaključaka panel rasprave održane u Zagrebu u sklopu prošlotjednog 15. Sajma stipendija i visokog obrazovanja, u organizaciji Instituta za razvoj obrazovanja (IRO). Monika Ivanović, specijalistica za brendiranje poslodavca (employer branding) u vodnjanskom Infobipu, kaže da se osim vrhunskih tehničkih znanja i vještina od zaposlenika očekuje predanost timskom radu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu