Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kaufland uveo novu tehnologiju u njemačkim trgovinama, do kraja srpnja promjene će biti i u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr
14. svibanj 2025. u 16:16
Podijeli članak —
FOTO: Duško Jaramaz/PIXSELL

Prema informacijama tvrtke, nove tehnologije već su postavljene i koriste se u svim poslovnicama u Njemačkoj, dok se u nekim trgovinama još dovršavaju posljednji radovi

Kako se digitalizira svijet, tako se tome svi prilagođavamo. Već neko vrijeme u Kauflandovim trgovinama stoga postoje digitalne cjenovne oznake u odjelima voća i povrća, a sada tvrtka uvodi i novu tehnologiju i u pekarskom odjelu, za koju se vjeruje da će imati koristi i zaposlenici i kupci.

U aktualnom priopćenju tvrtke, elektroničke cjenovne oznake smanjuju ručni rad zaposlenika u više od 770 Kauflandovih trgovina, piše Fenix-magazin. Naime, u odjelima svježih proizvoda, poput voća, povrća i pekarskih artikala, često se mijenjaju cijene zbog sezonskih promjena, promotivnih akcija ili sniženja u večernjim satima. Zahvaljujući oko 100.000 digitalnih cjenika koje je Kaufland postavio u pekarskim odjelima, to će se promijeniti.

„Uvođenjem digitalnih cjenika u pekarskom odjelu možemo našim kupcima još brže i točnije prikazivati promjene cijena direktno na polici. Za naše zaposlenike to znači manje ručnog rada i više vremena za ključne zadatke kao što su kontrole svježine i punjenje polica“, izjavio je Matthias Weinreuter, stručnjak za procese ESL-a, o prednostima digitalnih oznaka. Promjene dolaze i za automate za povrat ambalaže – kako bi se uštedjelo vrijeme kupaca. Prema informacijama tvrtke, digitalni cjenici već su postavljeni u svim poslovnicama u Njemačkoj, dok se u nekim trgovinama još dovršavaju posljednji radovi. U svim drugim zemljama gdje posluje Kaufland, zamjena papirnatih oznaka digitalnima trebala bi biti dovršena do kraja srpnja.

Autor: Poslovni.hr
14. svibanj 2025. u 16:16
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close