Kako djecu učiti financijskoj pismenosti

Autor: Ivan Tominac , 10. prosinac 2018. u 21:59
Franka Kasunić, Marta Klasnić i Emilija Krkalo Jurica Galoić/PIXSELL

Aplikacija Edušted od tri dijela – informacije o štednji, lista želja i edukativni sadržaj.

Finalno žiriranje na natječaju Hrvatska pamet Hrvatskoj (HPH) kategoriji Inovativno hrvatsko otvorile su članice tima Edušted – Franka Kasunić, Marta Klasnić i Emilija Krkalo, redovne studentice integriranog studija Poslovne ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Za natječaj Hrvatska pamet Hrvatskoj saznale su, poput svojih kolega, na predavanju kolegija Osnove marketinga u sklopu kojeg su morale izraditi projekt kao uvjet pristupanja drugom kolokviju. Kasnije su ga odlučile prijaviti na natječaj. “Projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj na prvu nam se svidio i zainteresirao nas stoga smo mu odmah pristupile sa zanimanjem i interesom. Smatramo da je ovakva vrsta projekta odlična za stjecanje praktičnih znanja i iskustava te bi ih svakako trebalo biti više”, kažu studentice.

S obzirom na to da su primijetile da je financijska nepismenost mladih danas veliki problem, odlučile su se pozabaviti tom problematikom i osmisliti proizvod koji bi pomogao mladima.

“Naš proizvod, odnosno usluga sastoji se od dva dijela – Edušted štedne senzorne kasice i istoimene aplikacije za pametne telefone. Štedna kasica i aplikacija povezane su putem QR koda. Aplikacija se sastoji od tri dijela – informacije o štednji, liste želja i edukativnog sadržaja, koji je najvažnija komponenta zato što unutar njega korisnici na zabavan način mogu učiti o temeljnim financijskim pojmovima”, objašnjavaju nam studentice.

Premda im je trebalo puno vremena da osmisle proizvod, odnosno uslugu koja ne postoji, uspjele su, objašnjavaju, doći na ideju koja je usko vezana uz njihovu struku. Izrada njihova projekta trajala je nekoliko mjeseci, a u svrhu određivanja ciljnog tržišta provele su ankete, SWOT i PEST analizu, analizu konkurenata i dobavljača. Budući da su njihovo ciljno tržište djeca od 5. do 8. razreda te njihovi roditelji, svoj bi projekt, kažu, primijenile upravo na tu skupinu djece i mladih te njihovih roditelja, no prostor za napredak vide i kod drugih uzrasta.

“Vrlo rado bismo realizirale svoj projekt, ali smatramo da nas trenutačno koči financijska situacija. Također smatramo da bi nam za uspješno provođenje projekta trebala značajna potpora na tom području”, kažu studentice.

Franka, Marta i Emilija smatraju da Hrvatska mladima nudi puno prilika za napredak, no da ih treba znati iskoristiti stoga su optimistične kada razmišljaju o budućnosti, a odlazak iz Hrvatske im, kažu, nije opcija.

Komentirajte prvi

New Report

Close