Još se stignete specijalizirati za kućnog barmena, naučite i o psihologiji potrošača

Autor: Lucija Špiljak , 14. svibanj 2020. u 22:00
Među predavačima su ugledni koktel majstori, kuhari, sommelieri,…/GettyImages

Cijeli koncept temelji se na tome da na jedan jednostavan i zanimljiv način prenesemo znanje, kažu iz Badela 1862.

Zatvoreni ugostiteljski objekti i veliki broj otkaza samo su neke od posljedica koje je ovaj sektor osjetio zbog pandemije, a daljnja situacija najviše ovisi o ostatku godine te o aktivnosti turističkog sektora.

Potaknuti izazovima zbog navedene situacije, vodeća tvrtka u Hrvatskoj i regiji u području proizvodnje i distribucije alkoholnih pića – Badel 1862 – organizirala je besplatnu online edukaciju pod nazivom Badel Masterclass, namijenjenu konobarima i barmenima.

U edukaciji, koja traje od 4. svibnja do 1. lipnja, sudjeluju vrhunski stručnjaci podijeljeni u tematske cjeline programa koji obuhvaća sektor vina, jakih alkoholnih pića, koktela i kulinarstva, a uključena je i psihologija potrošača.

Polaznici će tijekom četiri tjedna edukacije prolaziti video predavanja, zadatke i ispite podijeljene po cjelinama. Premda je edukacija prvenstveno bila namijenjena konobarima i barmenima, iz Badela ističu da je otvorena za sve koji žele ulagati u sebe i usavršiti svoje znanje.

Okupili su velika imena iz navedenih sektora – koktel majstora i barmena Marija Majcena, jednog od najpoznatijih hrvatskih kuhara Davida Skoka, sommeliera Darka Lugarića, specijalisticu za vino i jaka alkoholna pića Miju Markač, stručnjaka za jaka alkoholna pića Darija Grabarića, master destilericu Vesnu Jurak iz Badela, koktel stručnjaka Enesa Đapa, enologa Mladena Zrnu te stand up komičara Ivana Šarića.

Ispiti petkom

Njihova inicijativa naišla je na plodno tlo što potvrđuje više od 3000 prijava. Među njima su konobari, barmeni, vlasnici ugostiteljskih objekata, kuhari, nezaposlene osobe, osobe koje već duže vrijeme traže posao ugostiteljstvu te oni koji žele naučiti nešto više.

“Cijeli koncept Badel Masterclassa temelji se na tome da na jedan jednostavan i zanimljiv način prenesemo naše znanje i pomognemo našoj struci da se ljudi dodatno educiraju. Početkom svakog tjedna objavljuju se predavanja za taj tjedan koja su dostupna od ponedjeljka do petka ujutro. Polaznici mogu neograničeno pregledavati videomaterijale koji im služe za edukaciju, dok pisane materijale mogu preuzeti i spremiti. Svaki tjedan će biti objavljena nova predavanja”, objašnjava nam Vanja Bartolec, direktor marketinga u Badelu.

3000

prijava dosad za sudjelovanje na Masterclassu

S edukacijama su počeli 4. svibnja na Masterclass YouTube kanalu, a prema dosadašnjim reakcijama, polaznici su zadovoljni načinom na koji im se prenosi iskustvo i znanje predavača. Također, kako otkriva Bartolec, interes za edukacijom proširio se i van granice Hrvatske.

“U grupi imamo i ljude iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Slovenije, Austrije i Njemačke. Badel Masterclass je postao regionalan projekt što nas uvelike veseli jer po broju prijava je vidljivo da su ljudi željni znanja i ulaganja u sebe”, ističe.

Svaki tjedan, točnije u petak predvečer bit će provjera znanja polaznika na Google Masterclassu koja nije obvezna, no nagradit će 50 polaznika koji točno odgovore na sva pitanja i budu najbrži u rješavanju zadataka. Na kraju edukacije posebne nagrade primit će desetero najboljih polaznika koji su uspješno izvršili zadatke.

Novi uzlet ‘bistronomije’

Inače, u prošloj godini tvrtka Badel 1862 je, prema financijskom izvješću objavljenom na Zagrebačkoj burzi, ostvarila neto dobit od 37,3 milijuna za razliku od godine prije kada je ostvaren gubitak od 5,5 milijuna kuna. Međutim, kao i cijeli ugostiteljski sektor, našli su se pred novim izazovom.

“Prilagođavamo se maksimalno novim okolnostima i pokušavamo napraviti najbolje što možemo u onim prodajnim kanalima koji su i dalje aktivni. Ugostitelji procjenjuju da s mjerama koje su im sada preporučene većini nije isplativo poslovati, osobito manjim lokalima, a oni koji nemaju terase ni ne mogu raditi osim za dostave.

Ostaje nada da će epidemiološka situacija dozvoljavati daljnje ublažavanje mjera i lakše uvjete koji bi onda većini ugostitelja dozvolili poslovanje, odnosno učinili ga isplativijim, makar nekoliko mjeseci. Što nas čeka nakon što se u određenom trenutku život počne normalizirati, nitko ne zna. Puno se govori i promišlja o tome hoće li neke nove potrošačke navike ostati trajne, hoće li ljudi manje izlaziti u restorane, hoće li ovo biti kraj fine dininiga i slično”, navodi Bartolec.

Smatra i da će mnogi zadržati naviku kuhinja i spremanja obroka kod kuće, no kafići, barovi i restorani ipak su, kaže, mjesta socijalizacije za čime potreba ne prestaje.

“Zbog ekonomske krize moguće je da ćemo vidjeti novi uzlet bistronomije i drugih pristupačnijih formata, ali s vremenom i oporavkom i druge će opcije opet dobivati više prostora”, zaključuje direktor marketinga Vanja Bartolec.

Komentirajte prvi

New Report

Close