Njemački visoki savezni upravni sud u Leipzigu donio je jučer dugo očekivanu presudu prema kojoj njemački gradovi i općine mogu zabraniti vožnju svojim područjima dizelskim automobilima starijih godišta na temelju prekoračenja graničnih vrijednosti dušikovih dioksida (NO2), a glavni uzročnik tih za zdravlje opasnih plinova upravo su dizelski automobili.
Drugostupanjska odluka saveznog suda donesena je u povodu žalbe na odluku pokrajinskih sudova u Stuttgartu i Düsseldorfu prošle godine o zabrani prometovanja automobila s dizelskim motorima, a ima pravni učinak u cijeloj Njemačkoj. Zabranom bi mogli biti zahvaćeni svi automobili koji ne ispunjavaju najnoviji ekološki standard Euro6, kojih je u Njemačkoj oko 12 milijuna. U presudi je navedeno i prijelazno razdoblje za Euro5 dizelaše, kojima vožnja gradovima ne može biti zabranjena prije 1. rujna 2019. godine. Dizelaši proizvedeni prije 2005. u Njemačkoj su već prije zbog ekologije praktički otpisani, a najviše ih je završilo ispod preše jer su za njih vlasnici dobivali velike poticaje pri kupnji novih auta ako ih predaju na uništenje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kao da sada vozimo Toyote pa će nas nešto preplaviti, a ceste pune dizelaša iz 80-ih i 90 ih. Kad rođo krene na semaforu ne vidiš je li još zeleno. Golfova 2 na svakom koraku ali to je naše pa nije problem, ovi jefzini iz uvoza što nam truli kapitalizam šalje eeeeee.
jer konja ima …ma šta konja…KONJINA !
Svakako , ako treba umrijeti , birajući smrt od auspuha ili branika neispravnog vozila, biram auspuh.
I da je država pametna, iskoristila bi ovu priliku, smanjila trošarine na vozila do 7 godina starosti, bez obzira na euro norme. Vozni park bi se pomladio, a u slijedećih 7 godina i tako se očekuje revolucija elekromobila, koji će padom cijene nabave i višestruko manjom cijenom održavanja i troškova po kilometru, jednostavno istisnuti sva vozila na naftu i benzin.
normalna država bi ovo uvažila
https://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjJp4-V68rZAhWIKFAKHY6CDcUQFggsMAA&url=https%3A%2F%2Fdnevnik.hr%2Fvijesti%2Fhrvatska%2Fove-godine-u-prometu-poginulu-289-osoba-6-posto-vise-no-lani—496569.html&usg=AOvVaw3J-6sTPOkT9CJmxEPAM19A
prosjek starosti je oko 13 godina
ministar Butković to nema m.da ni predložiti na Vladi
a kolega Kušćević predlaže konje i kočije
ja predlažem samo kupnju kočija
Svakako , ako treba umrijeti , birajući smrt od auspuha ili branika neispravnog vozila, biram auspuh.
I da je država pametna, iskoristila bi ovu priliku, smanjila trošarine na vozila do 7 godina starosti, bez obzira na euro norme. Vozni park bi se pomladio, a u slijedećih 7 godina i tako se očekuje revolucija elekromobila, koji će padom cijene nabave i višestruko manjom cijenom održavanja i troškova po kilometru, jednostavno istisnuti sva vozila na naftu i benzin.
Uključite se u raspravu