Na ukupno 23 natječaja koje su raspisani u sklopu Nacionalnog programa za vino u razdoblju od od 2014 -2018. godine Hrvatske je uspjela potrošiti tek 72,83 milijuna kuna kroz tri mjere, a na raspolaganju nam je ukupno 266 milijuna kuna.
Iako smo u protekle četiri godine imali mogućnosti iz tzv. Vinske omotnice kroz tri mjere – investicije u vinarije i marketing vina, restrukturiranje i konverziju vinograda, te promidžbu vina na tržištima trećih zemalja, potrošiti čak 266 milijuna kuna, prema podacima Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju ukupno je isplaćeno 72,83 milijuna kuna, što je za oko 25,65 milijuna kuna više nego prošle godine u ovo vrijeme, ali još uvijek nedovoljno da bi se ukupna sredstva iskoristila do kraja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.neka nam ostatak pošalju u vinu, jedino tako možemo brzo riješiti ovolike zaostatke
Uključite se u raspravu