Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u projektnom je i strateškom zamahu, a uz promjene u marketingu i promociji očekuju se i važni pomaci u konkretnim turističkim rezultatima, ističe novi direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Među brojnim projektima pokrenutim ove godine, najveći fokus sada je na dva strateška projektna pravca – Hrvatska 365 ili PPS (program poticanja pred i podsezone), koji je u pionirskoj fazi za ovu posezonu, a od iduće godine ide u punu primjenu, dok je drugi razvoj informacijskog sustava za prijavu i odjavu turista, za čiju je izradu natječaj u tijeku, kaže Ivičić u razgovoru za Hinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu