Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ivan Mišetić duguje desetke milijuna zračnim lukama

Autor: Ivan Pandžić
07. prosinac 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Samo Zagrebu Croatia Airlines duguje 35,6 milijuna kuna pa diže kredit od 15 milijuna eura za isplatu

Nacionalna zrakoplovna kompanija Croatia Airlines (CA) još od proljeća neuredno podmiruje svoje obveze prema zračnim lukama pa uprave moraju trošiti rezerve kako bi održale svoju likvidnost.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Samo Zračnoj luci Zagreb (ZLZ) duguju 35,6 milijuna kuna, potvrdio je direktor Tonči Peović, dok točne iznose prema ostalima nismo uspjeli doznati. U taj dug prema ZLZ-u ne ulazi 47 milijuna kuna duga zbog kojeg se CA i ZLZ sudski spore. Doznajemo i da CA na čelu s Ivanom Mišetićem planira kod PBZ-a podignuti 15 milijuna eura kredita kako bi pokrila dugove prema zračnim lukama. “Imamo određenih nepodmirenih obveza prema Zračnoj luci Zagreb, ali ćemo ih u potpunosti podmiriti do kraja godine”, odgovoreno nam je iz CA. Tvrtka je inače u prvih devet mjeseci zabilježila 94 milijuna kuna gubitka. “Bio bih sretan kada bin nam podmirili polovicu duga od 35,6 milijuna. Zagreb je u jednakoj situaciji kao i ostale zračne luke”, kazao je Tonči Peović. U međuvremenu, u ZLZ tekuće poslovanje pokrivaju iz proteklih godina akumulirane dobiti koja je trebala biti iskorištena za gradnju novog terminala. Peović kaže da će taj iznos vratiti. On planira i mirnim putem riješiti spor o oko 47 milijuna kuna za “catering”. Upravo donosi i novi cjenik s olakšicama za zrakoplovne kompanije koje dovode najviše putnika. CA inače dovodi 60 posto putnika u Zagreb. Upućeni tvrde da će CA s novim direktorom biti u povoljnijem položaju. Ne isključuju mogućnost da je iz političkog vrha stigla naredba da se dug tolerira, a troše rezerve od terminala koji se neće graditi. Na kraju se samo dug prema ZLZ-u pretvori u vlasnički udjel u CA (koji je sada ispod 1%) i tako se indirektno pomogne državnom gubitašu. Novi cjenik je također na tom tragu. “To nije istina. Novi cjenik će biti transparentan i nediskriminirajući i za razliku od dosadašnjeg svi prijevoznici će imati iste uvjete. Olakšicama ćemo privući mnoge nove, od kojih su već neki iskazali interes. O toleriranju duga ili njegovu pretvaranju u udjele nisam dobio informacije ili mi je takvo što netko naredio”, poručio je Peović i kazao da se želi progurati lažna teza da štiti interese CA umjesto ZLZ-a.

Nacionalna zrakoplovna kompanija Croatia Airlines (CA) još od proljeća neuredno podmiruje svoje obveze prema zračnim lukama pa uprave moraju trošiti rezerve kako bi održale svoju likvidnost.

Samo Zračnoj luci Zagreb (ZLZ) duguju 35,6 milijuna kuna, potvrdio je direktor Tonči Peović, dok točne iznose prema ostalima nismo uspjeli doznati. U taj dug prema ZLZ-u ne ulazi 47 milijuna kuna duga zbog kojeg se CA i ZLZ sudski spore. Doznajemo i da CA na čelu s Ivanom Mišetićem planira kod PBZ-a podignuti 15 milijuna eura kredita kako bi pokrila dugove prema zračnim lukama. “Imamo određenih nepodmirenih obveza prema Zračnoj luci Zagreb, ali ćemo ih u potpunosti podmiriti do kraja godine”, odgovoreno nam je iz CA. Tvrtka je inače u prvih devet mjeseci zabilježila 94 milijuna kuna gubitka. “Bio bih sretan kada bin nam podmirili polovicu duga od 35,6 milijuna. Zagreb je u jednakoj situaciji kao i ostale zračne luke”, kazao je Tonči Peović. U međuvremenu, u ZLZ tekuće poslovanje pokrivaju iz proteklih godina akumulirane dobiti koja je trebala biti iskorištena za gradnju novog terminala. Peović kaže da će taj iznos vratiti. On planira i mirnim putem riješiti spor o oko 47 milijuna kuna za “catering”. Upravo donosi i novi cjenik s olakšicama za zrakoplovne kompanije koje dovode najviše putnika. CA inače dovodi 60 posto putnika u Zagreb. Upućeni tvrde da će CA s novim direktorom biti u povoljnijem položaju. Ne isključuju mogućnost da je iz političkog vrha stigla naredba da se dug tolerira, a troše rezerve od terminala koji se neće graditi. Na kraju se samo dug prema ZLZ-u pretvori u vlasnički udjel u CA (koji je sada ispod 1%) i tako se indirektno pomogne državnom gubitašu. Novi cjenik je također na tom tragu. “To nije istina. Novi cjenik će biti transparentan i nediskriminirajući i za razliku od dosadašnjeg svi prijevoznici će imati iste uvjete. Olakšicama ćemo privući mnoge nove, od kojih su već neki iskazali interes. O toleriranju duga ili njegovu pretvaranju u udjele nisam dobio informacije ili mi je takvo što netko naredio”, poručio je Peović i kazao da se želi progurati lažna teza da štiti interese CA umjesto ZLZ-a.

Autor: Ivan Pandžić
07. prosinac 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close