Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Istraživanje ADAC-a: Nijemci hrvatskom turizmu dodijelili broncu

Autor: Marta Duić
22. listopad 2020. u 22:00
Podijeli članak —
U kategoriji kampova Hrvatska je pretekla Italiju i zauzela 2. mjesto/DAVOR PUKLAVEC/PIXSELL

Staničić ističe kako je cjelokupni hrvatski turistički sektor iznimno važno što, unatoč izazovnim i zahtjevnim okolnostima u 2020., raste interes za hrvatskim destinacijama na njemačkom tržištu.

Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Njemačkoj izvijestio je kako su prema rezultatima godišnjeg istraživanja njemačkog autokluba ADAC, Njemačka i Hrvatska pobjednici ove turističke sezone.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U pitanju je istraživanje koje je analiziralo gotovo 350.000 upita članova ADAC-a pristiglih od svibnja do rujna koji su se odnosili na rute prema odredištima za godišnji odmor, a Hrvatska po rezultatima zauzima treće mjesto. Slijedi Njemačka s 33 posto upita, druga je Italija s oko 15 posto, a Hrvatska bilježi rast od gotovo pet postotnih bodova.

Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Njemačkoj izvijestio je kako su prema rezultatima godišnjeg istraživanja njemačkog autokluba ADAC, Njemačka i Hrvatska pobjednici ove turističke sezone.

U pitanju je istraživanje koje je analiziralo gotovo 350.000 upita članova ADAC-a pristiglih od svibnja do rujna koji su se odnosili na rute prema odredištima za godišnji odmor, a Hrvatska po rezultatima zauzima treće mjesto. Slijedi Njemačka s 33 posto upita, druga je Italija s oko 15 posto, a Hrvatska bilježi rast od gotovo pet postotnih bodova.

“Hrvatski turizam ove je godine pokazao veliku inovativnost i prilagodljivost. Zadovolja sam što smo reagirali vrlo brzo i uveli mnoga praktična rješenja za goste, primjerice kroz web stranicu Enter Croatia turistima je omogućen brži i sigurniji ulazak u zemlju, a sektor se kontinuirano prilagođavao epidemiološkim mjerama i preporukama˝, objašnjava ministrica Nikolina Brnjac.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je cjelokupni hrvatski turistički sektor iznimno važno što, unatoč izazovnim i zahtjevnim okolnostima u 2020., raste interes za hrvatskim destinacijama na njemačkom tržištu.

Dodatna potvrda pozicije je i poredak ADAC-a po regijama gdje su prvi puta, na prvom i drugom mjestu, dvije hrvatske regije – Istra i Dalmacija. Istraživanje je potvrdilo i interes Nijemaca za hrvatske kampove pa je tako Hrvatska u toj kategoriji, s 15,4 posto upita, pretekla Italiju i zauzela visoko drugo mjesto.

Autor: Marta Duić
22. listopad 2020. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close