Nakon što su električni automobili postali nešto, manje ili više, uobičajeno u Europi i Hrvatskoj, sve se više govori, a ponegdje i radi, na uvođenju električnih autobusa u javni gradski prijevoz.
Teorijski, njihove prednosti su puno veće u odnosu na dizelske ili plinske autobuse nego je to slučaj kod osobnih automobila. U mnogim gradovima, posebice na Balkanu, koji nemaju elektrificirani javni prijevoz (barem tramvaje i/ili trolejbuse u većoj mjeri), zagađenje koje stvara stotine, uglavnom zastarjelih, dizelskih gradskih autobusa stvara takvo onečišćenje da se gradovi poput Sarajeva, Beograda i Skoplja redovito nalaze na neslavnim ljestvicama Top10 najzagađenijih gradova svijeta – u rangu s desetmilijunskim kaotičnim gradovima jugoistočne Azije ili u Africi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu