Prodajni konzultant Danijel Bićanić, vlasnik je tvrtke Bićanić consulting, tvrtke koja se bavi educiranjem djelatnika u prodaji, pomaže u izradi proaktivnih prodajnih strategije, unaprijeđuje upravljanje prodajnim ljudskim resusrsima i posreduje u zapošljavanju prodajne radne snage.
Za Poslovni dnevnik odgovorio je na pitanja kako organizirati b2b prodaju (dakle prodaju između poslovnih subjekata) te analizirao koje su najčešći propusti b2b prodaje u Hrvatskoj. Naveo je iz vlastitog konzultantskog iskustva kako mnogim hrvatskim tvrtkama koje se bave b2b prodajom upravo u fazama predprodaje i postprodaje nedostaju kvalitetni prodajni koraci i alati, koji ako ih trgovci ne primjenjuju, za ugovaranje prodaje kao motivatori ostaju samo nuđenje popusta i rabata. Upravo zato i zagovara plaćanje prodajnog osoblja po sustavu fiksnom i varijabilnog dijela plaće – i pritom savjetuje da fiksni dio plaće bude to veći što je proces b2b prodaje dugotrajniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da? a kako rade naši poslodavci. fino smanje plaću svojem prodavaču za 20% i kažu mu da će dobiti bonus od 15% na novu plaću ako ostvari xyz plan…eto, to su naši vrli poduzetnici.
Alister Crowley? [emo_naivan]
Uključite se u raspravu