Iako se geografski nalazi usred vodeće svjetske wellness regije, Hrvatska je još uvijek nezamjetna na karti wellness destinacija, no s velikim potencijalom za razvoj segmenta koji u okvirima globalnog turizma trenutačno bilježi najveći rast.
Brojke su impresivne, prema podacima iznesenim na zadnjem Svjetskom spa&wellness summitu, svjetska wellness industrija u 2013. godini bila je teška oko 494 milijarde dolara, ili oko 50 milijardi teža nego godiju ranije, i zapošljavala je gotovo 12 milijuna ljudi, a trenutačno predstavlja oko 14,6 posto ukupne turističke potrošnje s daljnjim trendom rasta. Wellness ulazi u brojne segmente života, prelazi granice hotela i wellness centara, a zahvaljujući bogatoj tradiciji toplica i korištenja vode za održavanje zdravlja, Europa odmah iza Sjeverne Amerike predstavlja najjače receptivno wellness tržište. Također, Europljani vrlo rijetko putuju zbog wellnessa na druge kontinente, radije se zadržavaju kod kuće ili putuju u druge europske zemlje. Europske zemlje u 2013. su ostvarile 178 milijardi dolara od wellness usluga, s Njemačkom na prvom mjestu s prihodom od 42,2 milijarde dolara.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu