Alka, 300 godina stara viteška i alkarska priča, postala je najvažnijim brendom Cetinske krajine, a kolovoz najvažnijim dijelom godine za grad Sinj. Promidžba Alke kao turističkog proizvoda rezultirala je povećanjem broja dolazaka i noćenja. U 2015. riječ je bila o čak 13% noćenja više u odnosu na godinu ranije, dok je prva polovica 2016. u odnosu na 2015. već u plusu od 11,9% u posjetima i 4% u noćenjima.
Sa po pet tisuća sjedećih te jednako toliko stajaćih mjesta, trodnevne alkarske svečanosti u prvom vikendu kolovoza svakodnevno pohodi više od deset tisuća ljudi. Raspoloživi smještajni kapaciteti ne udovoljavaju uvijek stvarnim potrebama, pa Grad Sinj najavljuje njihovo proširenje. Jedan od koraka u tom smjeru otvaranje je malog hotela s tri zvjezdice u središtu grada, u palači Tripalo. Projekt je trenutačno u rekonstrukcijskoj fazi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu