Najveći javni investitor u idućoj godini bit će željeznice, u koje će se uložiti 2,7 milijardi kuna.
Plan je to Milanovićeve Vlade, koja tvrdi da nakon desetljeća cestogradnje počinje desetljeće željeznice. Najveći dio novca, 2,1 milijardu kuna, namijenjeno je društvu HŽ Infrastruktura za osuvremenjivanje pruga na paneuropskim koridorima. Kreditima će se pokriti 1,4 milijarde kuna, proračunom 414 milijuna kuna, a novcem iz EU fondova 226 milijuna kuna.U X koridor, koji iz slovenske Dobove preko Zagreba i Vinkovaca nastavlja za Beograd, uložit će se 2013. godine 680,5 milijuna kuna. U remont će iduće godine dionica Borongaj-Dugo Selo, dijelom tog novca pokrit će se nastavak modernizacije dionice Okučani-Novska, a ostatak ide na projektne planove koji će se realizirati tek 2017. godine. Plan je da se u tu trasu dotad uloži 600 milijuna eura, a 85 posto tog iznosa pokrit će se novcem iz EU fondova. U riječku prugu koja spaja Luku Rijeka s Botovom na mađarskoj granici, na Vb koridoru, uložit će se 394 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu