Zagreb Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u idućoj će godini prepoloviti troškove sudjelovanja na turističkim sajmovima, s 22 milijuna kuna u ovoj godini iznos se smanjuje na oko 12 milijuna kuna, ili na sedam milijuna ako se tome oduzmu troškovi suizlagača.
Broj sajmova na kojima će se predstavljati hrvatska turistička ponuda smanjit će se s 35 u ovoj godini na 21 sajam, plus jedan u Kini, koji će se naknadno utvrditi. S karte sajmova tako ispadaju, među ostalim, Istanbul, Hamburg, Helsinki, Nürnberg, Budimpešta, Tokio, odluka je Turističkog vjeća HTZ-a usvojena na posljednjoj sjednici. Troškovi sudjelovanja na sajmovima u 2015. i 2016. godini smanjit će se djelomičnim izmjenama koncepta, koja uključuje manji broj pultova te manju kvadraturu izložbenoga prostora, ovisno o sajmu.
To će biti posebno važno primijeniti na kongresnim sajmovima, koji imaju znatno višu cijenu zakupa od sajmova koji primaju posjetitelje. Također, mjerenje uspješnosti nastupa provodit će se anketiranjem suizlagača, statistikama o broju posjetitelja te procjenom predstavništava. Potvrđeno je da će Hrvatska biti partner na sajmu FESPO u Zürichu, gdje će imati pojačan sajamski nastup te dodatni zabavni program u suradnji sa suizlagačima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu