Za razvoj poslovnog turizma u Hrvatskoj najvažnije je povećati broj izravnih međunarodnih letova, brendirati Hrvatsku kao kongresnu destinaciju, a manje je važna izgradnja velikih kongresnih dvorana, pokazalo je istraživanje portala PoslovniTurizam.com.
Istraživanje o stavovima članova hrvatske kongresne industrije o trenutnom stanju, očekivanjima i perspektivama razvoja poslovnog turizma u Hrvatskoj provedeno je u razdoblju od 28.01. do 14. veljače metodom online ankete, a obuhvatilo je 118 ispitanika (hoteli, specijalizirane agencije i ostali subjekti koji posluju u domeni kongresno-poslovnog turizma) na području cijele Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu