Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatska treća na ljestvici omiljenih odredišta njemačkih kampera

Autor: Poslovni.hr
22. siječanj 2018. u 09:40
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

U kategoriji država, Hrvatska se kao auto-destinacija nalazi na trećem mjestu sa 7,6 posto udjela, iza Njemačke koje uvjerljivo vodi s 27,6 posto.

Istra je osmu godinu zaredom najpoželjnije regionalno odredište njemačkih automobilista, pokazalo je istraživanje glasovitog njemačkog automobilskog kluba ADAC-a. Popularnost Istre povećala se za jedan posto u odnosu na prošlu godinu, na 13 posto udjela. Daleko iza nje na drugom i trećem mjestu su Lago di Garda u Italiji s 5,2 i Dalmacija s pet posto udjela, dok je na četvrtom mjestu Veneto i Friuli s 3,9 posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako piše Glas Istre, ADAC svake godine provodi testiranje o putovanjima osobnim vozilom na odmor između 170.000 ruta koje za svoje članove sastavljaju ADAC-ovi stručnjaci. Istraživanje obuhvaća podatke o korištenju ADAC-ovog Routenplannera za trasiranje itinerara iz Njemačke prema destinacijama u kojima Nijemci provode godišnji odmor. U trasiranim rutama na Istru se, prema uzorku od 1,3 milijuna upita korisnika ADAC-ova Routenplannera, odnosilo njih 13 posto, što je istaknulo Istru kao najtraženiju regiju.

Istra je osmu godinu zaredom najpoželjnije regionalno odredište njemačkih automobilista, pokazalo je istraživanje glasovitog njemačkog automobilskog kluba ADAC-a. Popularnost Istre povećala se za jedan posto u odnosu na prošlu godinu, na 13 posto udjela. Daleko iza nje na drugom i trećem mjestu su Lago di Garda u Italiji s 5,2 i Dalmacija s pet posto udjela, dok je na četvrtom mjestu Veneto i Friuli s 3,9 posto.

Kako piše Glas Istre, ADAC svake godine provodi testiranje o putovanjima osobnim vozilom na odmor između 170.000 ruta koje za svoje članove sastavljaju ADAC-ovi stručnjaci. Istraživanje obuhvaća podatke o korištenju ADAC-ovog Routenplannera za trasiranje itinerara iz Njemačke prema destinacijama u kojima Nijemci provode godišnji odmor. U trasiranim rutama na Istru se, prema uzorku od 1,3 milijuna upita korisnika ADAC-ova Routenplannera, odnosilo njih 13 posto, što je istaknulo Istru kao najtraženiju regiju.

U kategoriji država, Hrvatska se kao auto-destinacija nalazi na trećem mjestu sa 7,6 posto udjela, iza Njemačke koje uvjerljivo vodi s 27,6 posto, te Italije s 18,1 posto, ali ispred Austrije (6,8 posto) i Turske (6,2 posto). Hrvatskoj je pripalo visoko treće mjesto i na ljestvici omiljenih odredišta njemačkih kampera, nakon Italije i Njemačke, a ispred Francuske i Španjolske.

Autor: Poslovni.hr
22. siječanj 2018. u 09:40
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close