Hrvatska se već gotovo 30 godina svijetu 'prodaje' kao turistička zemlja, zemlja bogatih prirodnih resursa, kulturne i povijesne baštine, u zadnje vrijeme kao zemlja uspješnih sportaša te pokoje gastronomske delicije, no krajnje je vrijeme da počnemo jačati svoj imidž i na drugim područjima, ističe dr. sc. Doris Vukšić, voditeljica Odnosa s javnošću u agenciji HAMAG-BICRO. S obzirom na to da je ove godine doktorirala na temi uloge inovativnosti u kreiranju imidža Hrvatske, odnosno brendiranja Hrvatske u kontekstu inovativnosti, u razgovoru za Poslovni dnevnik otkrila je kako i gdje bi Hrvatska trebala iskoristiti svoj potencijal, kako da se predstavimo (u) svijetu te jesmo li plodno tlo za strane investitore.
Što konkretno inovativnost obuhvaća i koliko trebamo raditi kako bismo kreirali dugoročni imidž s dodanom vrijednošću?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu