Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hrvatska radiotelevizija najgledanija u prvoj polovici 2016.

Autor: Poslovni.hr
05. srpanj 2016. u 13:29
Podijeli članak —
Foto: Robert Anić / Pixsell

Osim sadržaja povezanih s Europskim nogometnim prvenstvom najgledanije su HRT-ove emisije bile Nedjeljom u dva, Plodovi zemlje te Dnevnik u podne.

Hrvatska radiotelevizija (HRT) u prvih je šest mjeseci ove godine bila najgledanija nacionalna televizija po ukupnome dnevnom udjelu u gledanosti (SHR) za sva svoja četiri televizijska programa u usporedbi s ostalih pet programa drugih nacionalnih televizija.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema podacima o gledanosti ukupan prosječni dnevni udio u gledanosti za sva četiri programa Hrvatske radiotelevizije u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja ove godine iznosio je 29,90 %, što je za 2 % više od druge nacionalne televizije po gledanosti.

Hrvatska radiotelevizija (HRT) u prvih je šest mjeseci ove godine bila najgledanija nacionalna televizija po ukupnome dnevnom udjelu u gledanosti (SHR) za sva svoja četiri televizijska programa u usporedbi s ostalih pet programa drugih nacionalnih televizija.

Prema podacima o gledanosti ukupan prosječni dnevni udio u gledanosti za sva četiri programa Hrvatske radiotelevizije u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja ove godine iznosio je 29,90 %, što je za 2 % više od druge nacionalne televizije po gledanosti.

Promatrano pojedinačno, najgledaniji je program javnoga medijskog servisa u navedenome razdoblju bio Prvi program Hrvatske televizije (HRT – HTV 1) s udjelom od 15,37 %. Slijedi Drugi program Hrvatske televizije (HRT – HTV 2) s 8,54 %, potom Četvrti program Hrvatske televizije (HRT – HTV 4) s 3,99 % te Treći program Hrvatske televizije (HRT – HTV 3) s 2,00 %.

U istome je razdoblju druga nacionalna televizija po gledanosti na svim svojim programima imala ukupan udio u gledanosti od 27,72 %, a treća nacionalna televizija po gledanosti za sve je svoje programe imala udio od 22,08 %.

Visokoj je gledanosti Hrvatske radiotelevizije u prvoj polovici ove godine pridonijelo praćenje Europskoga nogometnog prvenstva u Francuskoj, pa je tako među deset najgledanijih televizijskih sadržaja na svim televizijama u tome razdoblju osam bilo HRT-ovih, a bila je riječ o prijenosima utakmica hrvatske nogometne reprezentacije odnosno emisijama povezanim s Europskim nogometnim prvenstvom.

Osim sadržaja povezanih s Europskim nogometnim prvenstvom najgledanije su HRT-ove emisije bile Nedjeljom u dva, Plodovi zemlje te Dnevnik u podne.

Autor: Poslovni.hr
05. srpanj 2016. u 13:29
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close