Ovih dana predstavljen je elitni edukacijski program MCEU – Masterclass Européen de Cuisine & Excellence, prvi međunarodni profesionalnog usavršavanja u visokoj gastronomiji u jugoistočnoj Europi temeljen na francuskim standardima izvrsnosti.
Program u Hrvatsku donosi organizacija “Ja volim Francusku” (J’aime la France) u partnerstvu s tvrtkama METRO Hrvatska i Maistra Hospitality Group.
Četiri kruga edukacija
Program je predstavila Slađana Novaković, predsjednica organizacije “Ja volim Francusku”, a putem videoveze obratili su se renomirani francuski majstori visoke kuhinje Michel Husser, vlasnik legendarnog restorana Le Cerf, jedinog restorana na svijetu s neprekinutom Michelinovom zvjezdicom već 88 godina, te Christian Cottard, viceprvak Francuske u slastičarstvu i nekadašnji voditelj slastičarnice Alaina Ducassea u Monaku.
Edukacija će se u Hrvatskoj provoditi kroz intenzivne sedmodnevne cikluse u veljači, travnju, lipnju i studenome 2026. godine, okupljajući polaznike iz HoReCa sektora iz Hrvatske i cijele regije. Michel Husser izrazio je zadovoljstvo pokretanjem programa u Hrvatskoj. “Razmjena znanja, prijenos profesionalnog iskustva i umrežavanje stručnjaka temelj su svakog napretka u našem sektoru. Hrvatskoj, zemlji snažnog kulinarskog identiteta, ovaj program nudi most prema francuskoj tradiciji i otvara put novoj generaciji majstora.
Zahvaljujući predanosti Slađane Novaković i organizacije ‘J’aime la France’ s ponosom počinjemo ovo partnerstvo.” Kao ključni strateški partner projekta, METRO Hrvatska daje snažan doprinos stvaranju regionalnog centra izvrsnosti u gastronomskoj edukaciji. “Za METRO je ovo prirodan nastavak dugogodišnje podrške profesionalcima iz HoReCa sektora putem platforme koja omogućuje prijenos znanja izravno od najvećih imena francuske gastronomije. Vjerujemo da će ovaj program postati snažan zamašnjak razvoju hrvatske gastronomije i turizma”, kaže Igor Kotaran, direktor marketinga i razvoja strategije kupaca METRO-a Hrvatska.
Visoka gastronomija
Program je osmišljen prema najvišim standardima “haute cuisine”, s naglaskom na tehnike visoke gastronomije, “zero waste” pristup, valorizaciju lokalnih namirnica i prijenos alzaškog “know-howa” hrvatskim profesionalcima.
“Vrhunska gastronomija ključna je za izgradnju visokopozicioniranog turističkog proizvoda destinacije – razvoj jednog aspekta bez drugog jednostavno je nezamisliv. Kao kompanija koja u svom portfelju ima tri Michelinove zvjezdice – Agli Amici Rovinj i Cap Aureo – te restorane s Michelinovim preporukama, suradnja na projektu “Ja volim Francusku” prirodan je nastavak našeg strateškog usmjerenja”, rekao je David Flam, direktor marketinga Maistre.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu