Digitalno doba donijelo je nove zahtjeve korisnika koji motiviraju sve tvrtke, bez obzira na prirodu njihova poslovanja, da se okrenu razvoju i unaprjeđenju svojih poslovnih modela. Takvi trendovi nisu zaobišli ni Hrvatsku poštu. Dapače, u svojoj Razvojnoj strategiji Pošta2022. Hrvatska pošta ističe digitalizaciju kao jednu od dviju temeljnih filozofija poslovanja.
Marijana Miličević, izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing i razvoj Hrvatske pošte, objašnjava o čemu je riječ te koji tip usluga i projekata čini razliku u razvojnom smislu za ovu tvrtku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Redovito prate trendove kako pokrasti vlastite korisnike. U kreativnoj suradnji s HAKOM-om dobili odobrenje za naplatu 4,5 kune po besplatnoj pošiljci iz inozemstva (“mali paket”)! Pošiljka po kojoj njima ovako i onako ne pripada niti LIPA profita. Isto kao što kad kupiš pošiljku iz SAD i platiš $50 niti jedna lipa ne dođe u Hrvatsku Poštu.
Uključite se u raspravu