Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerom na međunarodnim tržištima, PR agencijom Grayling, osvojila prestižnu nagradu „PR Report Award“ u kategoriji „Consumer Marketing“ i to u jakoj konkurenciji poznatih svjetskih kompanija kao što su Microsoft i Colgate-Palmolive. Svečana i 14. po redu dodjela nagrada održana je sinoć u Berlinu u organizaciji nezavisnog njemačkog magazina PR Report koji je namijenjen PR profesionalcima i stručnjacima s područja odnosa s javnošću. Oduševljenje osvojenom međunarodnom nagradom izrazio je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
„Izuzetno mi je drago što smo osvojili ovu prestižnu nagradu jer ona samo potvrđuje ono što intenzivno komuniciramo u posljednje vrijeme, a to je novi smjer u promotivnim aktivnostima kojim je Hrvatska turistička zajednica krenula prije dvije godine. Naše PR i marketing aktivnosti su integrirane, točno znamo kome se obraćamo, na koji način i na kojem tržištu. Imamo i globalne partnere na stranim tržištima koji nam, zajedno s našim predstavništvima, služe kao dodatna strateška podrška. Hrvatski turistički brend je, slikovito rečeno, svakim danom sve jači, a osvojene nagrade za nas istovremeno predstavljaju satisfakciju i motivaciju za daljnja djelovanja“, poručio je direktor Ivičić, dodavši kako je ova turistička godina, osim po turističkom prometu i prihodima, rekordna i po osvojenim nagradama i priznanjima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu